Εδώ και κάποια χρόνια η μεγάλη αγάπη μου για τα ζώα και ειδικότερα για τα σκυλιά με έκανε να ασχοληθώ πέρα από την μελέτη διαφόρων θεμάτων που αφορούν τα σκυλιά όπως πρότυπα φυλής, διατροφή, κλπ και με την εκπαίδευση τους.Τα βιβλία που έπεσαν στα χέρια μου μιλούσαν για μεθόδους στις οποίες αν το σκυλί δεν εκτελούσε μία εντολή που γνώριζε τότε έπρεπε ο χειριστής να το διορθώσει τραβώντας δυνατά το λουρί για να «ενεργοποιηθεί» ο πνίκτης που είχε το σκυλί στο λαιμό του. Με αυτή την ενέργεια το σκυλί εκτελούσε την εντολή κάτω από τον φόβο της τιμωρίας. Αυτές τις μεθόδους, αφού τις είδα και στην πράξη, μου φάνηκαν από την αρχή σκληρές και κάτι που δεν ταίριαζε με τον χαρακτήρα μου. Στην αρχή λυπήθηκα για το ότι δεν θα εκπαίδευα ποτέ τα σκυλιά μου, «αν τα σκυλιά εκπαιδεύονται με αυτό τον τρόπο καλύτερα να μείνουν ανεκπαίδευτα» είπα στον εαυτό μου και εγκατέλειψα και την επιθυμία μου να γίνω εκπαιδευτής.
Άρχισα λοιπόν, και με την καθοδήγηση του κύριου Αραχωβίτη, να μελετώ όσο περισσότερο μπορούσα για τις θετικές μορφές εκπαίδευσης και να διαβάζω τα άρθρα του στο περιοδικό με μεγάλη προσοχή. Μετά από αρκετή μελέτη και αφού πέρασε αρκετός χρόνος αποφάσισα να επισκεφθώ την σχολή του κύριου Αραχωβίτη για να δω κοντά σε ένα επαγγελματία εκπαιδευτή πως λειτουργούν στην πράξη αυτές οι μέθοδοι και τι αποτελέσματα μπορείς να πετύχεις.
Το κλίμα στην σχολή ήταν πολύ φιλικό και τα παιδία με υποδέχθηκάν με ενθουσιασμό και με έβαλαν αμέσως στην παρέα τους. Το μάθημα διεξαγόταν, μεταξύ των άλλών, και μέσα από συζήτηση αλλά και με πρακτικές ασκήσεις με διάφορα σκυλιά που ανήκαν στους μαθητές. Επίσης, κάποιοι από τους μαθητές έκαναν επίδειξη τον καινούργιων tricks που είχαν μάθει τα σκυλιά τους και μας εξηγούσαν τον τρόπο που δίδαξαν την συγκεκριμένη άσκηση στο σκυλί. Μετά από το μάθημα βγήκαμε έξω στον κήπο όπου εκεί τα σκυλιά, μαζί με άλλα άτομα που είχαν φέρει τα σκυλιά τους, είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν κάνοντας agility με την καθοδήγηση του κυρίου Αραχωβίτη. “To agility πέραν από τα άλλα οφέλη που έχει για το σκυλί του παρέχει επίσης μία πρόκληση για πνευματική και σωματική άσκηση , καταναλώνοντας τα πλεονάσματα ενέργειας με έναν δημιουργικό, ευχάριστο και θετικό τρόπο”, τονίζει ο κύριος Αραχωβίτης.
Παρακολουθούσα με μεγάλη προσοχή τον κύριο Αραχωβίτη πως δούλευε αλά ταυτόχρονα η χαρά και το χαμόγελό μου δεν κρύβονταν. Όταν άκουσα για τις θετικές μεθόδους εκπαίδευσης είχα ενθουσιαστεί αλλά δεν περίμενα ποτέ ότι θα είχαν τόσο γρήγορα αποτελέσματα.